Wednesday, March 23, 2011

Final Exam 28 Mac - 8 April 2011- Tahun 2 Semester 4


Assalamualaikum.. Alhamdulillah sempat jugak mengupdate blog ni sebelum exam... Nota2 alhamdulillah ade yang complete ade yang tak... Moga2 aku dapat menjawab dengan jayanya... Amin, InsyaAllah...
Kadang2 dekat2 exam lah kalut2 nak mencari nota... Time kelas2 cm bese selalu ponteng.. tak alert dengan kerja laa... ermmm.. manusia2.. bukan aku tak nak tolong.. tapi apekan daye,,, diri sendiri kene utamakan dalam hal sebegini... aku pun belum pasti sem ni pointer nye berape.. Mudaha-mudahan ade peningkatan la sikit... bukan sikit tapi banyak... Kat sini aku ingin mengucapkan ribuan kemaafan terutamanya kepada pensyarah2 KOlej Islam Pahang Sultan Ahmad SHah Kuantan yang mengajar aku ataupun tak..heee... dan kepada sahabat2 semua.. Dakwah dan Pengurusan Tahun 2.. Abu Zarin .. Nazir.. Izyan...Hazimah.. Aisyah..  dan Sape2 jela an... hiihihi... semoga dapat menjawab exam dengan jayanya.. Wallau'alam...

No comments:

Post a Comment