Friday, March 11, 2011

Dari Kanan Cepat Jalan...!!!! .~~~~!!!! 5 Mac 2011..

Assalamualaikum... Pada hari Sabtu 5 Mac 2011.. Aku tePergi ke Majlis Perbukaan Latihan Tempatan Perajurit Muda di Taman Gelora dirasmikan oleh Tengku Dato Seri.. Aku pun xpernah kenal die sape.. Alhamdulillah mujur la xpitam... Hhahaha... Sebab da lame xkawad... Kebetulan aku ade ambil no Tentera pegilah jugak.. Yang pegi hanya dalam 20 Orang sahaja,,, Seperti yang aku tahu kipsas adalah yang paling ramai ahli wataniah yee..  Aku terpakse memakai baju loreng membe aku sendiri.. Aishah.. Baju tu agak besar.. Pstu Si Atie ingin menukarkan baju dengan aku.. Aku pun tukar la.. Baju tu plak kecik la skit.. Muat untuk dipakai..hahahahah.. kire ok la tuh..
aku bagaikan rusa masuk kampung kat sane.. Sume orang aku xkenal...

Ni Baju Aishah.. Besar la sikit.. Tp kire ok la...

Dari Kiri : Hafiz Budak Junior, Akram Budak Junior Dan Yeop Budak Satu Kuliah
Event kawad ni dilajalankan pada pukul 3.. AKu nyaris2 pitam time rehesal.. tp xdek r jatuh lagi.. Just mate yg pusing2..  hahahah.. Memamg satu pengalaman .. Jumpe macam2 jenis orang.. Bulan 5 ni mungkin aku join rekrut macam ustazah Fadelah... heheh.. Harap2 menjadi la.. Sebab mungkin itu yang pertama dan terakhir
Aku duduk dibarisan kedua.. kanan kiri aku budak2 POLISAS.. xkenal langsung..hheheh
Tapi apepun aku dapat berkawad jugak...  Mujur ade ain... Ana... n ramai lagi yang tolong aku....
Balik dari Taman Gelora dalam pukul 6 lebih.. sampai2 dah mahgrib..
Malam tu jugak aku demam.. Teruk jugak laa.. sampai sekarang batuk masih xhilang...
hehehhe... Setakat ini sahaja perkongsian...Assalamualaikum.. :)

Mase time makan Petang

No comments:

Post a Comment